piątek, 24 marca 2017

podziękowanie i ..mała tajemnica


Dziękuję Wam, że wspieracie projekt Ucho Igielne
i czasem chcecie coś zamówić z mojej manufaktury.
Każdy Wasz grosz wsparcia jest dla mnie na miarę złota,
bo pozwala mi na dalszą inwestycję w ten pomysł,
zakup kolejnych materiałów niezbędnych do kontynuacji projektu.


Najnowszą inwestycją jest obustronny druk metek,
o którym już dawno, dawno marzyłam.
Wreszcie mogłam sobie pozwolić na jego realizację.
Metki z autorską grafiką, którą dobrze znacie z bloga. ;)
Dziękuję...
Również za wszelakie przejawy sympatii dla projektu Ucho Igielne,
za Wasze słowa otuchy, za promowanie pomysłu w różnych środowiskach
i oczywiście za Waszą modlitwę w tej intencji.


... Tak w tajemnicy Wam napiszę jeszcze,
że jeśli ktoś z Was planuje niebawem złożenie jakiegoś zamówienia w Uchu Igielnym,
a nie ma jednak dużej potrzeby by się z tym spieszyć,
...to niech się wstrzyma troszeczkę... ;))
Szczegóły już wkrótce!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz