środa, 2 sierpnia 2017

podkoszulek oversize w kopki z krótkim rękawem


 Cały czas realizuję nagrody dla Wspierających Ucho Igielne
w akcji crowdfundingowej na portalu PolakPotrafi.pl, która zakończyła się w maju sukcesem ;)
Bardzo żałuję, że nie mogę poświęcić więcej czasu na szycie dla Was.
Zazwyczaj jedynie sobota i niektóre wieczory w tygodniu
pozwalają pochylić się mi nad tym projektem.
Mam jednak nadzieję, że każdy jeszcze tego lata zdąży założyć swoją koszulkę Ucha Igielnego ;)
Spieszcie się z rezerwacją kolorów dzianin,
niektóre już znikają, jak np szary w białe kropeczki.


 Przypominam też o możliwości wybrania podkoszulki typu oversize z krótkim rękawem,
jako alternatywę do koszulki damskiej typu basic.
Z takiej możliwości właśnie skorzystała Madzia,
która zdradziła mi, że koszulki oversize są przez nią lubiane.
Wykończenia pozostały do mojego wyboru,
mam więc nadzieję, że ściągaczowe-standardowe przy dekolcie i rękawach
oraz surowe na dole bluzki przypadną do gustu.


 Grafika "Love (Iz43,17)" wyśrodkowana na plecach, poniżej karku.
O mini refleksji nad znaczeniem tej grafiki pisałam w tym poście >>KLIK<<




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz