niedziela, 1 grudnia 2019

Kalendarz Kobiety 2020



 Zastanawiałam się jaki kalendarz "ubrać" tym razem w oprawę Ucha Igielnego
i wybrałam Kalendarz Kobiety 2020 "uBOGAcONA".
W swój pierwszy Kalendarz Kobiety zaopatrzyłam się kilka lat temu
i myślę, że takie wydanie kalendarza jest godne polecenia wśród osób wierzących.
Jego wnętrze zostało zaprojektowane tak,
by wspierać formację kobiecego serca przez cały rok.
Jest bogate w liczne cytaty, materiały jak np naklejki, inspirujące myśli, sigla..
Prawdziwie chrześcijański terminarz-planner-organizer-dzienniczek w kobiecym wydaniu.
Na zbliżający się rok 2020 został opracowany w tematyce maryjnej.

***

Przygotowałam cztery oprawy do tego kalendarza, wszystkie oczywiście z motywem kwiecistym.
Zestaw: Kalendarz Kobiety 2020 + oprawa Ucha Igielnego jest do nabycia
zarówno na denary >>klik<<
jak i w sklepie na fb >>klik<<
(robiąc zakup bezpośrednio u mnie przez Facebook, czy mail,
do każdego zestawu dodaję GRATIS
w postaci jednego notesu formatu a5 "uBOGAcONA w Nim mam wszystko")

***
Dodatkowo z okazji Cyber Poniedziałku
każdy zestaw kalendarz+oprawa możecie zgarnąć z 20% rabatem (!),
oferta ważna tylko DZISIAJ, czyli 2.12.2019. Zapraszam ;)
(By skorzystać z rabatu w sklepie Ucha na denary, należy użyć kodu: cyberponiedziałek )



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz