sobota, 13 maja 2017

podziękowanie i podsumowanie



Dziś zbiórka crowdfundingowa Ucha Igielnego 
na portalu PolakPotrafi.pl dobiegła końca.
Jest to dla mnie ogromna radość, że kampania zakończyła się sukcesem ;)
Ostateczny wynik wyniósł aż 123% minimalnej sumy, 
określonej jako niezbędnej, by zaprezentowany pomysł Ucha Igielnego
mógł zostać zrealizowany.
Do akcji włączyło się aż 72 osoby! ;)


(Kliknij w obrazek, by powiększyć wykres.)


Dziękuję każdej osobie z tego grona za wsparcie w zbiórce,
za każdą złotówkę wliczoną na poczet realizacji tego projektu,
za każde słowo czy gest życzliwości, motywowania, poparcia, i modlitwy,
za polecanie projektu Ucha Igielnego wśród Waszych bliskich i znajomych
i za wszystko, co przyczyniło się do tego sukcesu!
Wasza pozytywna odpowiedź na zaproszenie do włączenia się w tę zbiórkę
jest dla mnie znaczącą informacją zwrotną,
że Ucho Igielne - Szyte z Wiarą to pomysł wart zaangażowania.
Bardzo Wam dziękuję !

http://radioem.pl/

Serdecznie dziękuję Redakcji Radia eM 107,6 fm
za spotkanie na antenie dnia 5. kwietnia 
kiedy tak wiele czasu mogłam poopowiadać o mojej szyciowej pasji
i pomyśle na połączenie jej z ewangelizacją.
Dziękuję, że we mnie uwierzyliście i pozwoliliście,
by więcej osób usłyszało o Uchu Igielnym ;)


Wiele również zawdzięczam Redakcji tygodnika Gość Niedzielny.
Wywiad, który ukazał się w nr 17/2017 "Wiara przez... ucho igielne",
spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem, o czym informowano mnie z różnych źródeł.
Dziękuję za chęć spotkania i rozmowy,
za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami i cennymi uwagami.


Dziś w 100-letnią rocznicę objawień fatimskich, 
jak i równocześnie w dzień zakończenia akcji na PolakPotrafi.pl,
 świętowaliśmy z całą naszą Rodziną u stóp Maryi na Jasnej Górze,
dziękując Jej, a także przez Jej ręce - Bogu,
za tak wiele darów,  w tym przede wszystkim za pomyślne zakończenie zbiórki Ucha Igielnego.
W modlitwie pamiętaliśmy o wszystkich Wspierających ten projekt.
Trudno wymieniać po nazwisku, 
ile jest osób, których należy pamiętać jako Darczyńców dla tego projektu.
Bo samych wpłacających na rzecz zbiórki, jak już wspomniałam, było aż 72 osoby,
ale znacznie więcej wspierało również modlitwą, 
przekazywaniem informacji o zbiórce,
udostępnianiem ulotek informacyjnych, jak np w Parafii do której należę,
dzięki życzliwości Księdza Proboszcza.

Dużym wsparciem dla mnie, o którym pisałam na blogu wielokrotnie,
była także zgoda Maleo na ubogacenie piosenką "Chant 2006"
filmu promującego projekt Ucha Igielnego.
Dźwięki Maleo Reggae Rockers nadają kolorów i jeszcze głębszego sensu w tym przekazie.

Dziękuję również wspaniałym Kobietom z  Grupy Mam Macierzanka
za wielkie wsparcie, pomoc i zaangażowanie, jakie dałyście mi doświadczyć.
Moc Waszej modlitwy i pomocy nie zna granic!

I na koniec dziękuję moim Bliskim, wszystkim z Rodziny, 
którzy potraktowali na serio mój pomysł i pozytywnie na niego odpowiedzieli.
W tym szczególnie mojemu Mężowi -
- za największe wsparcie, jakie mi okazano podczas tej kampanii,
za pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii, która była bardzo pracochłonna i czasochłonna,
za cierpliwość, wiarę w to, że się uda i że to naprawdę ma sens...
DZIĘKUJĘ


To nie koniec...
;) bo właściwie dopiero początek!
Ok. tydzień czasu trzeba będzie poczekać,
aż pieniądze zgromadzone za pośrednictwem portalu PolakPotrafi.pl
dotrą do mnie i umożliwią mi realizację pomysłu uszycia pierwszej kolekcji ubrań Ucha Igielnego.
Po tym czasie będę mogła rozpocząć kompletowanie niezbędnych maszyn i materiałów,
a w dalszej kolejności realizowanie nagród, które osoby wspierające w akcji 
miały możliwość wybrać.
Kolejność realizacji nagród będzie adekwatna do dat dokonywanych płatności,
zatem w pierwszej kolejności będę szyć dla osób, które dołączyły do zbiórki jako pierwsze.

Proszę o cierpliwość - rękodzieło nie żyje w przyjaźni z pośpiechem ;)

Część nagród (czyli ta która nie wymaga overlocka, czy dzianin) już zaczęła być realizowana,
mam tu na myśli np oprawki, saszetki itp
dlatego zachęcam do bycia na bieżąco w kontakcie ze mną przez e-mail igielneucho@gmail.com,
a także stronę na blogu, czy facebook'u ;)
Sprawne ustalanie szczegółów dotyczących szytych dla Was rzeczy,
z pewnością również przyspieszy ich dotarcie do Was. ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz