sobota, 6 maja 2017

wiązane na dready


Inspiracji do działań kreatywnych Ucho Igielne ma wiele.
Ale to, jak inspirują mnie ludzie, dla których staram się przygotować coś wyjątkowego,
coś specjalnego, szytego właśnie dla nich,
przynosi mi chyba najwięcej radości i satysfakcji.
Bo każdy jest inny i każdy ma swoją historię...
Pomysł na okładkę wiązaną na dready
przyszedł mi do głowy
z myślą o Darku Malejonku z Maleo Reggae Rockers.
w ramach której odbył się dziś koncert w Krakowie,
miałam okazję przekazać osobiście Darkowi 
symboliczny upominek szyty specjalnie dla Niego.
Jako gest wdzięczności,
za Jego przychylność odnośnie możliwości ubogacenia utworem Maleo Reggae Rockers 
projektu Ucha Igielnego w akcji na PolakPotrafi.pl 
Mam nadzieję, że się będzie podobać ;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz