środa, 19 lipca 2017

męski t-shirt z grafiką "winner&hero"


 Szara koszulka męska z grafiką "Winner & Hero (2Tm4,7)"
W dobrych zawodach wystąpiłem, bieg ukończyłem, wiary ustrzegłem.


 Symbol Ucha Igielnego na rękawie, logo na plecach na samej górze koszulki.



 I kolejna propozycja wykończenia rękawa: 
z tego samego materiału, co koszulka, podwinięcie do góry.


Ta koszulka jako pierwsza wywędruje do Was,
więc zdjęcia tylko "wieszakowe".
Ale trwam w nadziei, że może nowy Właściciel koszulki
podzieli się z Uchem Igielnym jakimś fajnym zdjęciem ubranej koszulki ;)


1 komentarz:

  1. Fajny projekt - nie jest przegadany :) Ja właśnie buszuję po blogach w poszukiwaniu fajnych wzorów na tshirty, żeby sobie coś zaprojektować. Myślę nad metodą termodruku, to chyba będzie najlepsze dla mnie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń