poniedziałek, 17 lipca 2017

oversize damskie z rękawem 3/4


 Kolejny prototyp koszulek damskich - forma oversize z rękawami długości 3/4.
Wszystkie wykończenia koszulki, rękawów uszyte z tego samego materiału.
Logo Ucha na metce z przodu koszulki oraz na ramieniu w formie symbolu.
Grafika zlokalizowana na plecach, poniżej karku.






 Do grafiki "love (Iz 43, 1-7)" wykorzystałam ozdobny wzór serca,
o którym pisałam już we wcześniejszym poście >KLIK<
Odwołanie do Księgi Izajasza:
"Ale teraz tak mówi Pan,
Stworzyciel twój, Jakubie,
i Twórca twój, o Izraelu:
"Nie lękaj się, bo cię wykupiłem,
wezwałem cię po imieniu; tyś moim!
Gdy pójdziesz przez wody, Ja będę z tobą,
i gdy przez rzeki, nie zatopią ciebie.
Gdy pójdziesz przez ogień, nie spalisz się,
i nie strawi cię płomień.
Albowiem Ja jestem Pan, twój Bóg,
Święty Izraela, twój Zbawca.
Daję Egipt jako twój okup,
Kusz i Sabę w zamian za ciebie.
Ponieważ drogi jesteś w moich oczach,
nabrałeś wartości i Ja cię miłuję,
przeto daję ludzi za ciebie
i narody za życie twoje.
Nie lękaj się, bo jestem z tobą.
Przywiodę ze Wschodu twe plemię
i z Zachodu cię pozbieram.
Północy powiem: "Oddaj!"
i Południowi: "Nie zatrzymuj!"
Przywiedź moich synów z daleka
i córki moje z krańców ziemi.
Wszystkich, którzy noszą me imię
i których stworzyłem dla mojej chwały,
ukształtowałem ich i moim są dziełem."



 Jeszcze efekt końcowy nie jest, jak ten mój wymarzony,
ale już bardzo mu bliski ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz