czwartek, 9 listopada 2017

eko torby z grafikami drukowanymi i naklejanymi



Kiedyś Asia opowiedziała mi historię, która dodała mi otuchy i bardzo mnie ucieszyła..
Asia wzięła udział w akcji Ucha Igielnego na PolakPotrafi.pl, 
która odbyła się wiosną tego roku >>KLIK<<
I wybrała wśród różnych opcji podziękowania za wsparcie w zbiórce m.in eko torbę.
Opowiedziała mi, że kiedyś, gdy wybrała się z tą ekotorbą od Ucha na miasto,
i miała coś do załatwienia chyba w Urzędzie, to tam zaczepiła ją jakaś osoba
twierdząc, że super torba i strzeliła jej fotkę ;)
Takie historie mnie bardzo podbudowują i napędzają do dalszego projektowania 
i wykonywania kolejnych rzeczy szytych z wiarą, przesłaniem chrześcijańskim.

Jeśli masz historię związaną z rzeczami od Ucha, o tym jak reagują ludzie na ulicy, 
albo po prostu Twoi bliscy i znajomi widząc takie przedmioty, napisz koniecznie! ;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz