środa, 7 czerwca 2017

pierwsze efekty szycia na overlock'u



 Początki zazwyczaj są trudne, ale jednak nasza współpraca z nową maszyną do szycia
przynosi chyba pozytywne rezultaty, ku mojej wielkiej radości ;)
Udało mi się ogarnąć już nieco podstawy w jej obsłudze,
choć wiadomo, jeszcze czasem czymś potrafi mnie zaskoczyć,
i wiele funkcji jeszcze nie przepracowałam.
Mimo to powstają pierwsze elementy garderoby (!),
które dzielnie testują moi Domownicy.
Staram się udoskonalać swoją pracę, 
by końcowy produkt, który dotrze do Was, Drodzy Wspierający w akcji na PolakPotrafi.pl
był satysfakcjonujący. By Wam sprawił radość i był chętnie przez Was noszony,
albo nadawał się na prezent dla kogoś bliskiego.
Mam nadzieję, że Was nie zawiodę ;)
Na dobry początek udało mi się obfotografować dwie koszulki dziecięce i spódnicę, 
które powstały jako pierwsze.



 Ploter, który ma posłużyć mi do tworzenia grafiki na koszulki Ucha Igielnego,
będzie gwiazdą innego posta.
Jak dotąd bardziej staram się rozpracować overlock i udoskonalić swoje szycie na nim,
więc ploter czeka cierpliwie w kącie. 
I choć pierwsze próby pracy na nim już poczyniłam, testując grafikę dostępną w urządzeniu,
przyznam szczerze, że chyba tym większym "kosmosem" będzie właśnie przekonwertowanie
dotychczasowych grafik Ucha Igielnego, do użytku na ploterze.
Póki co testujemy kwiatuszka, wygląda dość dobrze, prasuje się nieźle, nosi się zwiewnie,
i czekamy co się z nim podzieje po praniu ;)




 Wykończeń koszulek będzie kilka wariacji, do Waszego wyboru.
Głównie stawiam na ściągacze - mniejsze, większe, szersze, węższe, kolorowe itd
A to, co niektórzy oceniają jako minus overlock'ów,
mianowicie brak szwu drabinkowego,
czyli możliwości podwinięcia dołu koszulki i rękawów,
jak to bywa często w typowych podkoszulkach,
myślę, że można też uznać jako ich zaletę.
Brak takiej funkcji nie musi być przecież tylko ograniczeniem,
ale może stać się też wyzwoleniem ku kreatywności i szukaniu innych rozwiązań ;)
Cóż ..może kiedyś i renderkę uda mi się pozyskać
i nawet szwem drabinkowym będę mogła poszaleć.
Na razie tylko overlock ;)
i wystarczy.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz