piątek, 9 czerwca 2017

pierwsze grafiki Ucha na pierwszych koszulkach męskich


Ploter, który udało mi się nabyć, dzięki akcji na PolakPotrafi,
 jest narzędziem wyzwalającym u mnie duże pokłady kreatywności ;)
W głowie kłębi mi się już tyle pomysłów na jego wykorzystanie w projekcie Ucha Igielnego,
że nie nadążam z wprowadzeniem myśli w czyn,
oczywiście ze względu na brak adekwatnego wolnego czasu.
Jednak pierwsze próby przekonwertowania plików z dotychczasową grafiką poczyniłam.
Najłatwiejsze wzory, jak logo-symbol Ucha Igielnego,
wycinają się sprawnie, łatwo też umieścić je na materiale.
Trudniejsza kwestia dotyczy grafik bardziej skomplikowanych, jak np "Just Trust".
Konieczne są minimalne zmiany w grafice, by ostateczny efekt był zadowalający.
Nie wiem też na ten moment, czy taką grafikę jak np "Just Trust",
łatwo będzie przygotowywać w mniejszych rozmiarach. 
Średnica ok 12cm, jak na miętowym podkoszulku męskim, 
też oczywiście przysporzyła mi trochę problemów - zgubiłam np przecinek w siglach ;)
a z kropkowanych linii w ogóle musiałam zrezygnować.
Ale liczę na to, że "trening czyni mistrza" i będzie coraz lepiej i coraz piękniej ;)
i że szybko poznam wszystkie tajniki urządzenia,
by móc jeszcze sprawniej i efektywniej nim się posługiwać.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz