czwartek, 15 czerwca 2017

przerwa



Ucho Igielne musi zrobić sobie przerwę.
Zbiórka crowdfundingowa przyniosła sukces i wiele, wiele pozytywów,
ale wymagała też dużo pracy, wysiłku, poświęcenia wolnego czasu.
Teraz trochę tego czasu muszę oddać mojej Rodzinie,
i na dalszą pracę w projekcie Ucho Igielne nabrać świeżych sił.
Kłębi mi się w głowie, co będzie dalej z Uchem Igielnym,
przede mną dużo trudnych decyzji - czas te wszystkie myśli uspokoić i poukładać.

Jeszcze realizacja wszystkich nagród w ramach zbiórki nie zakończyła się,
choć wiele też podziękowań, również tych rzeczowych właśnie, do Was już dotarło. ;)
W lipcu wracam do kontynuowania dla Was nagród,
głównie zostały już do zrobienia tylko koszulki.

Podsumowując, w ostatnim miesiącu udało mi się uszyć dla Was
10 saszetek na klucze i inne drobiazgi,
8 szt mini notesów w oprawkach Ucha Igielnego,
6 szt eko toreb Ucha Igielnego,
3 portmonetki na bigiel,
6 oprawek na zamek,
4 oprawki na gumkę
2 szt poszewki na poduszkę "jaśka",
2 nerki-saszetki na biodro.

Jest jeszcze do uszycia oprócz rzeczy dzianinowych, jak koszulki czy czapki,
jedna oprawka na zamek, dwie oprawki na gumkę, mini notes, poszewka
i 7szt portmonetek na bigiel.
O ile dobrze wszystko policzyłam ;)
Te rzeczy zaczną się robić, gdy mi odpowiecie na moją prośbę, wysłaną mailem
odnoście kolorów, wymiarów, wyboru grafik itp ;)
Zatem czekam cierpliwie na Wasze odpowiedzi,
równocześnie "resetując" ciało, umysł, serce i ducha ;)

"Prowadzi mnie nad wody, gdzie mogę odpocząć" por.Ps23,2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz