środa, 11 października 2017

czapki dwuwarstwowe z grafiką "Just trust"





W Galerii blogowej znajdziecie kolejne trzy czapki, dwustronne
w rozmiarze uniwersalnym dla dorosłych.
1. Różowe liście, wewnętrzna warstwa w kolorze fuksji, biała grafika "Just trust" z tyłu,
mierzone na płasko - szerokość na dole ok. 24,5cm, długość czapki ok. 29cm.
2. Szary melanż, wewnętrzna warstwa czarna, grafika "Just trust" z tyłu w kolorze czarnym,
mierzone na płasko - szerokość na dole ok. 24,5cm , długość czapki ok. 27,5cm.
3. Szary melanż, wewnętrzna warstwa z tego samego szarego melanżu,
popielata grafika "Just trust" z tyłu, 
mierzone na płasko - szerokość na dole ok. 24,5cm , długość czapki ok. 30cm.











4 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam przyjemności nosić tych czapek więc nie wiem jak się one de facto sprawdzają. Za to ja jestem również wielką zwolenniczką kapeluszy i muszę przyznać, że one są dla mnie super. Jeszcze jak czytałam na stronie https://wkobiecymwydaniu.pl/2020/07/28/jak-dobrac-idealnie-kapelusz-damski/ to już wiem jak należy dobrać idealnie kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie samych czapek jest cała masa i na dobrą sprawę od nas głównie zależy na jaką się zdecydujemy. ja jestem bardzo zadowolona z noszenia kapeluszy. Tym bardziej, że jak czytałam w artykule https://daria-porcelain.pl/2021/01/czym-sie-kierowac-przy-wyborze-kapelusza/ to wiem czym mam kierować się przy wyborze kapeluszy.

    OdpowiedzUsuń