poniedziałek, 23 października 2017

daj wiary


 Tym razem zainspirowała mnie piosenka Arki Noego z albumu "Petarda",
którą ostatnio często słuchaliśmy z moimi Dzieciakami >>KLIK<<
"Daj mi trochę wiary, a przeszkody wszystkie pokonamy.."
Zastanawiam się, komu tej wiary bardziej potrzeba - czy człowiekowi, czy Bogu?
A może i jedno i drugie..
Mówi się w potocznym języku: "daj temu wiary, uwierz w to", albo "daj mi wiary - uwierz we mnie".
Jest też napisane w wielu miejscach na kartach Ewangelii, jak Jezus zaznaczał,
że bardzo ważna jest wiara człowieka, gdy np dział się cud za Jego przyczyną, 
np "Twoja wiara cię ocaliła", "Nie bój się, wierz tylko!" (por. Mk 5,21-42)
„Gdybyście mieli wiarę jak ziarnko gorczycy, 
powiedzielibyście tej morwie: wyrwij się z korzeniem i przesadź się w morze!, 
a byłaby wam posłuszna” (Łk 17,6)
Wierzyć w Boga to też wierzyć Bogu.
Dać komuś wiary, to uwierzyć w niego, ale też podzielić się z nim swoją wiarą. 
Dzielić się swoją wiarą z kimś to dać świadectwo,  modlić się z nim, za niego.
Dziś kolejny etap rekrutacji w moim ubieganiu się o dotację na Ucho Igielne.
Dajcie mi wiary! ;) choć przez jeden Akt Strzelisty.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz